|
|
|
Vozidlo bolo postavené Rayom MALLOCKOM
v roku 1996 pre majstra Anglicka Jamesa Thompsona, ktorý s ním
jazdil seriál BTCC (britské okruhové majstrovstvo) a veľmi úspešne.
Je to vozidlo postavené v dielňach motoršportu Vauxhall
v Anglicku. |
|
|
|
Rok
výroby |
1996 |
|
Rozmery
/ hmotnosť |
4477 – 1640 – 1310
d-š-v v mm / 975 kg |
|
Karoséria |
samonosná 4-dverová
odľahčená upravená podľa predpisov pre skupinu STC, do ktorej je zabudovaný
ochranný bezpečnostný rám, ktorý tvorí s karosériou jeden celok,
zavesenie kolies Mc Pherson, vpredu a vzadu nastaviteľné skrutné
stabilizátory |
|
Tlmiče |
plynokvapalinové,
nastaviteľné PROFLEX, pružiny Einbach |
|
Zdvihový objem |
1988 cm3, kompresný pomer 13,0:1 |
|
Motor |
priečne uložený
štvorvalec, cca 295 PS/8500 otáčok, suchá olejová vaňa s nádržou
mimo motora, elektronika motec m4 975kg |
|
Prevodovka |
vymeniteľná šesťstupňová
sekvenčná |
|
Kolesá |
magnéziové liate
s centrálnou maticou OZ 9Jx19“ |
|
Pneumatiky |
DUNLOP, MICHELIN,
YOKOHAMA |
|
Spojka |
AP,
trojlamelová
|
|
Brzdy |
Kotúčové
s dutými vetranými kotúčmi, vpredu 8- piestikové 2 brzdiče uložené
oproti sebe AP. Vzadu 4 – piestikové brzdiče AP. Hydraulický systém má 2
pracovné valce pre obe nápravy, ovládané pedálom s vahadlom
s nastaviteľným pomerom silového účinku z miesta vodiča. Kotúče
vpredu 340 mm
a vzadu 240 mm,
brzdové segmenty carbónové. |
|
Maximálna rýchlosť |
185 – 250 km/hod |
|
Výbava
vozidla |
anatomická sedačka RECARO, šesťbodové bezpečnostné pásy,
bezpečnostná nádrž umiestnené v karbónovom obale na pôvodnom mieste a benzinnový generátor. |
|
|
|